Steeds meer bedrijven zijn bewust bezig met hun uitstraling en switchen naar een bedrijfsfiets is een methode die hard aan populariteit wint. Om succes te hebben, moeten veel bedrijven tegenwoordig meer zijn dan gewoon een bedrijf alleen. Of het nu gaat om het werven van partners, klanten of werknemers: uitstraling en imago zijn belangrijk. Steeds vaker worden bedrijven ook beoordeeld aan de hand van maatschappelijke criteria. Een bedrijf dat laat zien aan het klimaat, de omgeving en het milieu te denken, heeft steeds vaker een streepje voor. Een bedrijfsfiets is een bewuste keuzeHet aanschaffen van een bedrijfsfiets voor personeel is een bewuste keuze die door steeds meer bedrijven gemaakt wordt. Waarom kiezen voor vervuilende (en dure) manieren van vervoer wanneer veel werknemers kleine afstanden afleggen en dit prima per fiets kunnen doen? Het zou wel erg ver gaan om een bedrijfsfiets als een vorm van marketing te bestempelen, maar het kan zeker wonderen doen voor de uitstraling en reputatie van het bedrijf. Steeds vaker om u heen ziet u waarschijnlijk – zeker in de grote stad – mensen op de fiets forensen. Vaak zijn dit zeer moderne, kwalitatieve fietsen of elektrische fietsen die zeker niet door de mensen zelf zijn aangeschaft. Altijd een fiets die bij het bedrijf pastU vindt tegenwoordig steeds meer aanbieders van bedrijfsfietsen die fietsen aanbieden die ook echt bij het bedrijf passen. Dat is namelijk wel belangrijk: wilt u werknemers overhalen om de fiets te pakken, dan zult u moeten zorgen voor een veilige, comfortabele en kwalitatieve fiets of e-bike. Cycletech is een voorbeeld van een partij die de laatste jaren veel succes heeft behaald met een B2B formule voor het aanbieden van bedrijfsfietsen. Kies voor de bedrijfsfiets die het beste bij uw organisatie past en uw werknemers zullen in groten getale van deze mogelijkheid gebruikmaken, terwijl dit ook de buitenwereld niet ontgaat. |
http://www.cycletech.nl/ |
