Op zoek naar een nieuwe trail om te wandelen of te fietsen? Op zoek naar mensen om je posities op het werk in te vullen? Hoe optimaliseer je het vinden van opties en oplossingen voor deze vragen? Vandaag de dag zijn er een veelheid aan manieren om te verbeteren hoe je informatie kunt verkrijgen om de tijd die je besteedt aan het uitproberen van je werk productiever en leuker te maken. Op dezelfde manier, als het gaat om zoekmachine optimalisatie (SEO), kennen de meeste mensen alleen de meer populaire elementen van het zoeken die elke dag worden besproken. Deze tactieken omvatten; lokale en organische linkbuilding, on-page-optimalisatie, en soms kleine stukjes technische SEO voor de outdoor industrie. Er zijn echter zoveel tactieken die verder gaan dan wat de meeste mensen weten. Google en zijn algoritme veranderen altijd. Het is voor ons belangrijker om te optimaliseren voor de intentie van de gebruiker. Waar zijn ze naar op zoek? Welke vraag moeten ze beantwoorden? Als je de intentie van de gebruiker kunt achterhalen, kun je de zoekresultaten voor sommige van die onderwerpen bezitten. Verwacht in deze tijd geen rangorde met een exacte match keyword strategie. We moeten stoppen met het kijken naar trefwoorden en beginnen te kijken naar zoekopdrachten, want dat is wat de gebruiker zoekt. Zorg ervoor dat je nadenkt en onderzoek doet naar veel verschillende manieren waarop je publiek een bepaald onderwerp kan verwoorden. Stel je wilt gezocht worden op “wandelen in Frankrijk” of “Engeland Wandelvakantie”, dan moet je er wel voor zorgen dat je content hebt die daar op aansluit. Als je je doelgroep kent, kun je de inhoud van je site in thema’s of onderwerpen onderverdelen. Dit zal je helpen beslissen wat je gebruikersintentie is en je kunt beginnen met het bedenken van zoekopdrachten om over te schrijven of zoekmachineoptimalisatie voor buitenbedrijven te ondernemen om te proberen de maximale hoeveelheid verkeer naar je site te krijgen. |